Mobilya markası Bimossa’nın markalama, marka konumlandırma, logo ve kurumsal kimlik tasarımı çalışmaları Yedincikat bünyesinde gerçekleştirildi. Sektöre mobilya hammadde üretimiyle adım atan, zaman içinde büyüyerek son kullanıcıya hitap eden ürünler de üretmeye başlayan markanın kimliğini yenileme sürecini Yedincikat yönetti.

  • Animasyon
  • Karakter Tasarımı
  • Ambalaj Tasarımı
  • Markalama

Bimossa için kurgulanan markalama sürecinde ilk adım, logo tasarımıyla başladı. Marka özü, marka değerleri, markanın karakteri ve ses tonu, felsefesi, vizyonu ve misyonu, yeni slogandan hareketle yenilendi. Markalamanın A’dan Z’ye tüm konu başlıklarında, markanın yeni kurumsal kimliğine uygun dinamik, enerjik ve hayatın içinden bir yaklaşım sergilendi. Son kullanıcıyla bağını güçlendirmek isteyen marka için güven veren, samimiyet duygusunu öne çıkaran bir tasarım dünyasına gidildi.

Daha genç bir kitleye hitap etmek isteyen marka için yumuşak çizgilerden oluşan dinamik bir logo tasarlandı. “Anı tasarla” sloganı, hem “an” hem de “anı” kelimelerini çağrıştırdığı için bu yeni dinamik yaklaşımla örtüşmüş oldu. Marka için tasarlanan çizgisel karakterlerle yeni bir görsel dünya tasarlandı.