English Home’un sosyal medya hesabı için Yedincikat bünyesinde konsept ailesi tasarımı gerçekleştirildi. Bu bağlamda “Bi’ Ev Hikayesi” çatı konsept olarak seçildi ve “Bi’ Teknoloji Hikayesi”, “Bi’ Bahçe Hikayesi”, “Bi’ Sabah Rutini”, “Bi’ Yaz Sofrası”, “Bi’ Çay Saati” gibi alt konseptler üretildi. Seriler haline gelen tüm bu konseptlerle, geniş kitlelere hitap eden English Home ürünlerinin ev dekorasyonunda önemli bir yer edindiğine, bir evin birçok farklı alanında söz sahibi olduğuna vurgu yapılması hedeflendi.

  • Konsept Çalışması
  • Prodüksiyon

Bi’ Ev Hikayesi çatı konseptinde, kullanıcıların kişisel tarzlarını English Home ürünleriyle özgürce yansıtabileceklerini ve kendilerini yaratıcı bir şekilde ifade edebilecekleri anlatıldı. “Ev, bir hikayenin başladığı yerdir” düşüncesinden doğan bu konsept sosyal medyada milyonlarca izlenme ve yüksek etkileşim aldı.

Alt konseptlerden biri olan “Bi’ Mutfak Hikayesi”, Yedincikat bünyesinde seri haline gelen bir hikayeye dönüştü. Ana mekan olarak belirlenen bu konseptte mutfak, “hikayenin başladığı yer” olarak konumlandırıldı. Mutfak bir evin en yaşayan noktası olduğundan hem markanın ürünlerini sergilemek hem de kullanıcılarla bağ kurmak açısından stratejik bir konum olarak ele alındı. English Home ürünlerinin kullanıcıları keyifle yemek yapmaya teşvik ettiğinin ve çeşit çeşit lezzetlere ilham verdiğinin altını çizildi.

“Hikaye” yaklaşımıyla yemek pişirmenin de bir hikayeyi başlattığı fikrini özümsetmek üzere yola çıkılan bu konseptle Yedincikat bünyesinde bir stüdyoda estetik bir görsel dünya yaratılarak tarif videoları çekildi ve kurgulandı. Yemek pişirmenin ve yemenin herkese hitap etmesi sayesinde English Home ürünleriyle kurulan duygusal bağı pekiştirildi.