Zeelandia’nın iş birliği potansiyeli barındıran şirketlere demo sunumlar gerçekleştirebilmek için kurduğu Zeelandia Deneyim Merkezi’nin logo, broşür, afiş, stant, pano ve mekan tasarımları Yedincikat bünyesinde gerçekleştirildi.

  • Event Marketing
  • Markalama

Markanın ürün gamını en etkili şekilde tanıtmak ve potansiyel iş ortaklarına interaktif bir deneyim yaşatmayı hedefleyen deneyim merkezinin tasarım sürecinde Zeelandia'nın kalite, yenilikçilik ve lezzet odaklı yaklaşımı temel alındı. Ürünlerin hafif, sağlıklı ve lezzetli yapısını en iyi şekilde yansıtmak için etkileyici görsel ögeler ve özgün tasarım öğeleri tercih edildi.

Markanın ekmekçilik ve pastacılık trendlerine yön veren kimliği doğrultusunda güçlü ve akılda kalıcı renk paletleri belirlendi. Meyveli ürünler için canlı, enerjik tonlar; ekmek ve unlu mamuller içinse sıcak ve doğal renklerkullanılarak tasarımlara duyusal bir çekicilik kazandırıldı.

Bu merkez, yalnızca bir tanıtım alanı olarak değil, Zeelandia’nın yenilikçi ruhunu ve kalite anlayışını en iyi şekilde yansıtan güçlü bir deneyim platformu olarak tasarlandı. Markanın ürünlerini keşfeden ziyaretçilerin aynı zamanda Zeelandia’nın sektöre yön veren vizyonunu da hissedebileceği bir atmosfer oluşturuldu. Her detayda, markanın profesyonel iş birliklerini güçlendirmesine katkı sağlayacak, ilham veren ve akılda kalıcı bir deneyim sunan tasarımlar geliştirildi.